راهنمای خرید

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.
3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.
4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید ، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


سوالات متداول

شرایط ارسال به چه صورت است؟
تمامی ارسال ها به کل کشور از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟
بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.

زمان تحویل سفارشات به چه صورت است؟
ارسال سفارشات برای استان تهران 48 – 72 ساعت کاری است.
ارسال سفارشات برای استان های دیگه 72 ساعت الی یک هفته است.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

چطوری میتونم سفارشاتم رو پیگیری کنم؟
برای پیگیری سفارشاتتون، لازم است وارد سایت اداره پست به نشانی http://itemtracking.post.ir شوید و کد 24 رقمی که از طریق سامانه برای شما پیامک شده را وارد قسمت مربوطه کنید تا مرحله به مرحله ارسال سفارش خود را ببینید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت در ساعات کاری (9 صبح الی 18 عصر) تماس بگیرید تا همکارانمون در واحد پشتیبانی، بررسی کنند که سفارش ثبت شده است یا خیر. اگر سفارش ثبت نشده باشد راهنمایی های لازم را به شما انجام می دهند.

برای خرید از پارسمال حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر. ولی بهتر هست جهت پیگیری روند ارسال خرید خود در سایت عضو شوید.

چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟
1 . ابتدا با شماره 09306644536 واحد فروش تماس گرفته شود. سپس شماره سفارش خود را اعلام کنید تا سفارش شما از طرف پارسمال لغو گردد.
2. در صورتی که سفارش شما ارسال شده باشد باید تا زمان رسیدن بسته منتظر بمانید. پس از تحویل بسته مورد نظر از مامور اداره پست با واحد فروش پارسمال تماس گرفته شود، توجه داشته باشید که (برای مرجوع کردن کالا به هیچ عنوان بسته پستی را باز نکنید). سپس در مرحله تماس با همکاران فروش پارسمال هماهنگی های لازم جهت مرجوع کردن بسته را انجام دهید.
3. لازم به ذکر است که بسته مرجوع شده باید سالم به انبار پارسمال تحویل داده شود. (بسته نباید باز شده باشد)
4. پس از بررسی های لازم در واحد فنی پارسمال هماهنگی های لازم، جهت واریز وجه محصول با شما انجام خواهد شد.
5. در صورتی که سفارش باز شده باشد و ارسال کرده باشید به انبار پارسمال، عواقب آن به عهده شما می باشد. زیرا امکان اینکه نحوه ضربه گیرهای داخل بسته بندی تغییر کنند، امکان آسیب رسیدن به محصول زیاد می باشد. که در این صورت مبلغی به حساب شما واریز نخواهد شد.
6. توجه داشته باشید برای برگشت زدن محصول به انبار پارسمال، شرایط گارانتی را به صورت دقیق مطالعه کنید.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب ندیده ،میتوانم آن را تحویل نگیرم؟
بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می توانید کالا را تحویل نگیرید.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد می توانم آن را برگردانم؟
اگر مغایرت، بدون باز شدن بسته، قابل مشاهده باشد می توانید آن را برگشت بزنید و برای محصولاتی که باید حتما از بسته بندی اصلی خود باز شوند، حتما سعی کنید بسته بندی آن آسیب نبیند و کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
اگر کالا توسط مشتری ایراد پیدا کند (شکستگی، خط و خش) شامل این سرویس نمی باشد.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
کارشناسان خدمات پس از فروش پارسمال ایرادات مطرح شده را بررسی می کنند .
علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 1 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پارسمال اطلاع داده دهید. تا مراحل آن طبق شرایط گارانتی و ضمانت بازگشت طی شود.

درچه شرایطی میتوانم کالای خود را مرجوع کنم؟
در صورتی که کالای خریداری شده طبق شرایط و ضوابط گارانتی باشد می توانید آن را برگشت بزنید. و در صورتی که محصول را استفاده کرده باشید، مانند محصولات پوشیدنی، امکان برگشت آن وجود ندارد. پس حین ثبت سفارش توجه نمایید که به صورت دقیق سفارش خود را ثبت کنید.

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
کالا میبایست در جعبه اصلی خود به انبار پارسمال بازگردانده شود.
برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه ارسال شده، جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
لازم است جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
لازم است تمامی اقلام همراه محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید. در غیر این صورت خارج از گارانتی می باشد.